اخبار مجتمع

فراخوان جذب مدرس از اعضاي هيات علمي، خبرگان صنعت و داوطلبان آزاد

news teaching1

به منظور توسعه دانش و مهارت کارکنان شاغل در صنعت آب و برق در راستاي سياستهاي توسعه منابع انساني وزارت نيرو، از اعضاي هيات علمي، خبرگان صنعت و داوطلبان آزاد جهت تدريس دوره هاي آموزشي کوتاه مدت دعوت بعمل مي آيد.

متقاضيان تدريس، اعم از مدرسان دانشگاهها و موسسات آموزشي و پژوهشي، کارکنان خبره شاغل در شرکتهاي زيرمجموعه وزارت نيرو و همچنين نيروي انساني شاغل در شرکتهاي پيمانكار و داوطلبان آزاد، جهت ثبت نام ميتوانند از تاريخ ١١ / ٠٥ / ١٤٠٠ به مدت ١٤ روز، به قسمت مدرسان از "سامانه جامع آموزش و سنجش صنعت آب و برق" به نشاني ieht.ac.ir مراجعه نمايند.

حضور ریاست محترم پژوهشگاه نیرو در مجتمع فارس

روز دوشنبه مورخ 10 خرداد 1400  دکتر احد ضابط رئیس محترم پژوهشگاه نیرو به همراه مهندس مرجانمهر معاون فناوری و دکتر پیرمراد معاون توسعه منابع انسانی، ضمن حضور در مجتمع فارس و بازدید از ساختمانها وکارگاه های این مجتمع با شرکت در جلسه عمومی، روند الحاق مجتمع ها به پژوهشگاه، اهداف و برنامه های آتی را تشریح و به سوالات همکاران درخصوص مسائل و مشکلات نیروی انسانی پاسخ دادند.

 

IMG 0913

 

گزارش بازدید رئیس مرکز رشد نیرو از شعبه فارس

همجنین روز سه شنبه مورخ 11 خردادماه ،  دکتر غلامرضا لطیف شبگاهی رئیس محترم مرکز رشد صنعت آب و برق به همراه معاون فناوری مرکز با حضور در مجتمع فارس، ضمن بازدید از ساختمان مرکز رشد- شعبه فارس، وضعیت بناها و تجهیزات موجود را مورد بررسی قرار داده و درخصوص تأمین اعتبارات لازم برای مرمت و بهسازی فضاها به بحث و تبادل نظر پرداختند . همچنین در جلسه ای با حضور رئیس مجتمع و اعضای شعبه فارس،  دکتر لطیف با اشاره به تاریخچه ایجاد پارک علم و فناوری نیرو و توجیه وظایف شعبات مرکز، بر اهمیت موضوع و رسالت اصلی پژوهشگاه در حوزه فناوری تأکید کردند.

برگزاری آزمون تغییر وضعیت شغلی کارکنان شرکتهای توزیع نیروی برق

برگزاری آزمون تغییر وضعیت شغلی کارکنان شرکتهای توزیع نیروی برق در 3 استان فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد

(31 اردیبهشت ماه 1400)

1621790851184

آزمون تغییر وضعیت شغلی کارکنان شرکتهای توزیع نیروی برق در استانهای فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد  با لطف خدا و تلاش همکاران گرامی و اخذ مجوز از ستاد ملی کرونای هر 3 استان با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی  به نحو احسن و با صحت و سلامتی کامل روز جمعه 31 اردیبهشت ماه برگزار گردید .

 

1621790851163

 

تعداد ثبت نام شدگان : 

شرکت توزیع نیروی برق فارس : 427 نفر - محل آزمون دانشگاه شیراز

شرکت توزیع نیروی برق بوشهر : 273 نفر - محل آزمون دانشگاه پیام نور بوشهر

شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویر احمد : 157 نفر - محل آزمون دانشگاه یاسوج 

 

ریاست مجتمع فارس طی پیامی از تمامی همکاران گرامی که از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا کنون به نحوی از انحا در تمهیدات اجرای این آزمون و برگزاری شایسته آن نقش داشتند سپاسگزاری و قدردانی نمودند.

بالا