اخبار مجتمع

دومین فراخوان تدریس در صنعت آب و برق

98 jazbmodares
 
​دومین فراخوان تدریس در صنعت آب و برق
به منظور شناسایی، سازماندهی و بکارگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و خبرگان صنعت در امر تدریس دوره‌های آموزشی و توسعه دانش و مهارت کارکنان شاغل در صنعت آب و برق منتشر شد.

به گزارش برق نیوز، در حوزه آموزش و توانمندسازی کارکنان هر سازمان، سه عامل "مدرس، برنامه­‌ریزی درسی و تجهیزات آموزشی" از ارکان اصلی یک دوره آموزشی محسوب می‌شوند. از این عوامل، مدرسان نقش بی‌بدیلی در طراحی آموزشی، بهره‌گیری بهینه از تجهیزات و ایجاد انگیزه یادگیری در مخاطبان و نهایتاً ارتقای کیفیت و اثربخشی دوره‌های آموزشی ایفا می‌کنند.


به همین دلیل، یکی از برنامه­‌های راهبردی وزارت نیرو در حوزه آموزش و توانمندسازی منابع انسانی، فعال‌سازی و توسعه شبکه مدرسان تخصصی صنعت آب و برق است. لذا، به منظور شناسایی، سازماندهی و بکارگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه­‌ها و موسسات آموزش عالی و خبرگان صنعت در امر تدریس دروه­‌های آموزشی و توسعه دانش و مهارت کارکنان شاغل در صنعت آب و برق، دومین فراخوان از ۱۶ بهمن به مدت ۱۵ روز از طریق سامانه الکترونیک این مرکز به نشانی http://tvqc-trainers.moe.gov.ir/login به منظور ثبت نام مدرسان در دسترس قرار گرفته است.


این گزارش می‌افزاید، ارزیابی صلاحیت موضوعی متقاضیان بر مبنای بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و بر اساس شیوه نامه ابلاغی مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ صرفاً در حیطه‌های تخصصی "آب"، "آبفا" و "برق و انرژی" انجام خواهد شد.


بر این اساس، پس از بررسی مستندات ارائه شده از جانب متقاضیان تدریس، اسامی نفرات تائید شده به همراه حیطه و گرایش در سامانه جامع راهبری آموزش و صلاحیت حرفه­‌ای صنعت آب و برق درج و در دسترس تمامی شرکت­‌های متقاضی آموزش و مراکز مجری آموزشی صنعت آب و برق قرار خواهد گرفت.

برگزاری آزمون استخدامی شرکتهای پیمانکاری توزیع نیروی برق شیراز

azmoon2

 

آزمون استخدامی شرکتهای پیمانکاری طرف قرار داد با شرکت توزیع نیروی برق شیراز در هفت رشته شغلی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در روزهای چهار شنبه 31 شهریور و پنج شنبه یک مهر در مجتمع آموزشی و پژوهشی فارس- پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.

 

azmoon1

  در این آزمون تعداد 197 نفر داوطلب به سوالات عمومی و اختصاصی خود ظرف مدت هفتاد دقیقه با حضور ناظرین شرکت و مجتمع پاسخ دادند.

 

azmoon3

مبادله تفاهم نامه همکاری (مرکز رشد صنعت آب و برق – شعبه فارس) و (پارک علم و فناوری فارس)

 مرکز رشد شعبه فارس

در راستای گسترش همکاری های مشترک استانی در حوزه های فناوری، تفاهمنامه ای بین مرکز رشد صنعت آب و برق- شعبه فارس و پارک

علم و فناوری فارس به امضا رسید.  ازجمله اهداف مبادله این تفاهم نامه که به امضای آقایان داداله سلطانی سرپرست مجتمع آموزشی و

پژوهشی فارس و دکتر امین رضا ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس رسید، توسعه فناوری های صنعت آب و برق، به کارگیری امکانات

سخت افزاری، فضاهای اداری، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و استفاده از تجربیات و خدمات مشاوره ای طرفین برای حمایت از شرکت های

فناورانه و نوبنیاد می باشد-

بالا